WELCOME BABES

Excuse me while I kiss the sky.

tirsdag 2. november 2010

Hildegard von Bingen

Hildegard von Bingen. Spenstig dame, hæ? Det er nettopp derfor Guro og jeg valgte å lage rollspill ut fra hennes tekst: Om sykdommens årsak og behandling. Vi har delt det opp slik at vi har både litt fakta og skuespill. Jeg elsker skuespill. Det er så gøy. I hvertfall når temaet er så interesant. Måten de tenkte på før er jo litt spesiell i våre øyne. Det er så mye de ikke visste! Men samtidig er det fortsatt mye vi ikke vet. Om 500 år ler de av oss også. "Hahaha, spiste de bananer? Ikke rart folk fikk kreft."

4 kommentarer:

  1. Nå måtte jeg le litt av deg (jeg mener så klart MED deg!). Det blir spennende å se hva dere får ut av møtet med Hildegard og klosterlivet!

    SvarSlett
  2. HAHA, gleder meg til å se den! men drøyt det med bananen, tror ikke at dét er Årsaken akkurat (ellers hadde jeg hatt kreft for lenge siden).... keep it real

    SvarSlett
  3. Dere er så flinkeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!<3<3<3<3

    SvarSlett
  4. hahahaha! du er jo bare sjuk da SØNNI. Håper ikke det med bananer stemmer!

    SvarSlett